2014年11月9日 星期日

9/11/14


9/11/14   SUN   COOL

今朝竟然唔知醒, 不過都係瞓得唔好, 5點幾柏仲喊醒又要哄番佢, 之後都係咁發夢咁, 子元8:10先嚟叫我起身, 真係turbo腳咁搞掂出門口, 子元去畫班嘛, 我連買餸單都未寫! 過到麥記食埋早餐就揍佢兩個上去啦, 之後幫朗B買咗兩件背心, 終於記得幫家寶買, 拖咗幾個星期呢! 之後就去買餸啦, 真係好抵買, 要勁計算咁去買呢! 返到去同老公交收, 佢出去接子元我喺屋企睇住隻未瞓的柏仲, 又要做嘢又要睇住佢, 捱到11點幾都仲唔瞓就整支奶比佢, 終於瞓到! 我可以做吓嘢, 但佢都只瞓到1點咋, 唔係好夠時間呢! 醒咗之後咪餵佢食飯囉, 我又食佢又食都OK, 之後同佢出咗去759一轉, 入吓飲品貨咁! 返到去睇Running man, 都係由佢通屋走啦, 不久兩父子返啦, 沖好涼就比佢睇埋先開始溫常識, 老公出去踢波前K.O.咗柏仲, 我地溫到6點幾7點幾就食晚餐, 簡單地食意粉咋, 之後叫醒柏仲要起身啦, 但條友喊到死都唔肯食飯, 同佢顛完一輪我投降, 你贏! 同佢沖好涼就叫子元睇住柏仲到我沖, 然後放佢兩個出嚟玩陣到9點多就餵奶哄瞓細嗰隻跟住到大嗰隻, 然後等老公回來食埋嗰兩隻大閘蟹, 真係好顛呀咁食法, 不過真係好正, hea12點幾1點我真係支持唔住要瞓啦, 冇睇埋Ten!

沒有留言:

張貼留言