2014年11月4日 星期二

4/11/14


4/11/14   TUE   COOL

我而家6點幾好似就自然會醒, 陰公! 叫醒笨元梳洗啦, 佢已經慢架啦, 到食早餐時仲要發顛話攞唔起個蛋糕, 最終連老公都起身鬧佢, 可想而知佢係幾衰, 喊住咁食埋個蛋糕出門口啦, 好在落到去都仲未有車啫! 返上樓搞掂埋D嘢就出門口, 老公今日要入青衣買嘢, 所以一齊撘巴士入去, 唔記得提佢叫嫲嫲叫定早餐先, 咁去到我有得食佢就冇得食住啦, 食完我就返工啦, 返到去都係hea吓咁啦, 都冇咩心機做嘢, 總之要做的就照做先啦, 午飯後都係睇吓雜誌咁, 下午老細都唔返架啦, 所以都好free咁做埋份中文卷, 今晚要攞定比阿媽等佢可以明天比子元做, 放工返到去子元都叫做溫過書啦, 但返去都要再溫架啦! 返去沖得涼嚟都7點多, 先對咗功課再溫書, 今晚煮D餸都可以行開行埋, 咁咪叫佢做吓又煮吓囉, 老公差不多8點返到嚟食飯後, 我洗碗時就叫子元做網上功課, 等我完成哂家務就可以同佢再溫書, 10點前都完成哂啦嘛, 我見仲有時寧願比佢休息好過, 但條友仔又食蘋果又睇電視咁, 10點半先瞓! 我都勁攰, 11點幾已頂唔住要瞓, 老公唔洗睇電視啦嘛, 咪一齊囉, 勁快瞓著後聽到柏仲喊, 我仲以為半夜, 但原來12點都未夠, 可想而知我幾攰!

沒有留言:

張貼留言