2014年11月2日 星期日

2/11/14

2/11/14   SUN   WARM*
今日係忙碌的一天, 我都真係好攰! 朝早又係6點幾比人嘈醒, 不過我都7點幾先起身, 餵柏仲食奶時又食得一半就唔飲, 唯有叫老公之後餵, 我要揍笨元去畫班, 跟住又要去買餸, 返屋企後見柏仲未瞓, 但原來佢喺已經瞓咗9個字咁大把, 我都唔理啦, 整好D嘢又要過去接畫班, 但冇巴士搞到要程生幫我接埋喺麥記等, 之後咪上珠心算囉, 又要交錢, 真係肉都痛埋! 放學就同敏瑩佢地食個快飯, 然後又要趕去踢波啦, 我就係到等, 因為老公佢自己去咗踢波嘛, 要我頂囉, 到點幾佢先過到嚟, 但又要食埋飯先再嚟, 到兩點多我閃先啦, 我要返去睇running man, 返到去嫲嫲就閃了, 柏仲瞓咗, 我可以休息啦, hearunning man, 冇人嘈冇人煩不知幾爽, 3點幾佢地都返咗嚟, 又要催笨元沖好涼先啦, 等我睇完running man就開始溫中文, 我都係一路溫一路諗應該點溫架咋, 都溫咗個幾鐘, 抖咗一次咁大把啦, 6點幾就出去食飯啦, 都係近近地去美心咋, 食完就返去啦, 喺樓下撞到嵐嵐佢地, 又吹咗陣水比佢地喺遊樂場玩咗陣囉! 回家後沖涼做埋網上功課就瞓覺啦, 柏仲早早瞓咗啦, 終於可以打吓機睇吓電視, 係睇埋十級重案先瞓!
<今日畫作係萬聖節!>
 
 <較為似樣的傳球!>
<等出街!>
<柏仲11個月大啦!>

沒有留言:

張貼留言