2014年11月28日 星期五

28/11/14


28/11/14   FRI   WARM
今日預咗下午出去做工展D, 所以朝早都盡量做好自己嘢先, 朝早如常啦, 但等42等到差不多9點先入到去, 下次都係唔等, 想比吓機會佢都唔得! 返到去都係做吓自己嘢, 然後prepare吓下午做證要做GE, 食埋午飯就出去啦, 先去旺角鋪頭嗰邊做一做嘢, 再去廠商會做證, 因為有額外證, 又要貼貼寫寫咁, 好在我做好哂準備功夫, 都算快搞掂架啦, 又要再過商會攞信紙, 深哥又叫我寫吓呢樣嗰樣咁, 4點幾先走, 返得美孚都5點幾, 去買咗餸返屋企先, 執好笨元游水D, 然後再整一整D, 又要出門口去小童揍佢地游水, 返屋企再煮飯, 全部人都未返, 我可以好靜咁煮吓抖吓, 差不多8點老公先返到, 咁我就落去揍佢地囉, 程生都遲, 喺巴士站先meet佢地, 返上去沖涼的沖涼, 煮飯的煮飯, 嘈的繼續嘈, 柏仲成日要自由, 但又唔知危險, 好麻煩! 飯後先餵柏仲食藥噴鼻等, 喊到拆天咁! 跟住我快手洗埋碗, 再趕笨元做功課, 叫佢做佢就玩, 激死我, 等佢地閃咗我餵柏仲時叫佢做功課佢就喺枱瞓咗, 唯有叫佢明天先做囉! 終於到我沖涼啦, 真係要抖抖, 好攰呀! 11點多已頂唔順, 睇咗一part新聞就瞓!

沒有留言:

張貼留言