2014年11月6日 星期四

6/11/14

 
6/11/14   THU   WARM
今日冇返到公司, 但依然係一早出門口, 約咗小柏8點半返OLR Sports Day, 帶住柏仲去威吓嘛, 返去都見到好多老師, 柏仲就梗係比人輪住抱啦, 佢就好在抱咗去都唔喊, 輪完去行吓吹吓水啦, stay9點半要閃了, 撘巴士入去交比嫲嫲, 我又要過海了, 慢慢過到去都係11, 做咗一輪嘢Nicho先到, 不久竟然係李太上嚟喎, 又係攞蛋糕上嚟啦, 但之後就唔開會喎! Stay12點多先走, 我地就等佢走咗先去食嘢, 又係去翠華啦, 今次我試個牛肩扒, 雖然要等耐D, 但真係好好食! 返去之後搞會計嗰份文件先係最大問題, 原來要N咁多個人簽名, 在場的簽到就簽, 但又要邊開會邊搞都幾係難, 總之簽到幾多得幾多啦! 到開會員大會時都唔算太忙, 係之後點票就最攰啦, 好在都順利點好哂, 應該入圍的都入哂啦, 咁執埋D手尾已經5, 真係好少有咁晏! 最後返得屋企都差不多6, 好在一早預備哂嘢比阿媽同子元溫書啫! 咁我返到去佢都差不多溫哂啦, 今日攰到我真係冇哂動力, 只係簡單地罐頭湯意粉加煙三文魚咋! 期間都冇要子元再詳溫, 係要佢串吓字我聽囉, 我信阿媽會同佢溫得好好! 比佢玩吓輕鬆吓好過仲係咁迫佢溫啦, 食完飯做埋網上功課同柏仲玩吓就瞓覺啦, 柏仲食埋奶亦暈了, 咁我地又可以hea吓打吓機囉, 12點幾先瞓!
<返OLR Sports Day玩吓!>
 <柏仲最開心!>



沒有留言:

張貼留言