2014年11月27日 星期四

27/11/14


27/11/14   THU   WARM

身體健康真係好緊要, 不過成日唔夠瞓其實都好難有足夠抵抗力! 柏仲有得瞓就唔瞓, 鬧鐘一響彈起身, 喊住要你抱佢, 真係頂佢唔住, 不過我好堅持要佢等我梳洗完先理佢, 因為放咗佢出廳就搞亂檔, 笨元今日都好乖自己起身, 不過係之後慢D, 趕趕地落到去上校巴啦, 返上樓叫醒老公幫手餵藥, 要兩個人先搞得掂呢條友仔, 諗住摺完衫先餵奶, 條友竟然食得1安就唔食, 可能係鼻塞, 但同佢通番個鼻之後都係唔食, 可惡呀浪費! 過到青衣咪食吓通粉囉, 快手完我都返工啦, 今日都幾忙呀, 朝早係到prepare工展證的相, 本來諗住今日過去架, 但計計吓明天早D過去可以早閃去揍笨元去合唱團都好呀! 下午叫做free d, 但想休息吓, 食咗藥個人都吽哂, 我都知傷風會自己好, 但個過程就辛苦D! 放工返去揍笨元, 做好功課溫哂書, 咁買餸買米返屋企就沖涼煮飯啦, 而家比笨元做網上功課後佢又唔知係到搞咩, 老公7點多我未沖涼就返到嚟, 所以都有D亂咁煮好餐飯, 8點左右開飯, 飯後執拾洗嘢期間老公就睇住柏仲, 係笨元一玩開咗就收唔番個心, 之後執書包校服都亂, 好在默書都識, 咁就放過佢啦, 執埋D手尾10點幾先瞓, 我就已經超攰啦, 11點多未睇完新聞已想瞓!

沒有留言:

張貼留言