2015年2月13日 星期五

13/2/15

13/2/15    FRI   COLD
今日都係如常咁啦, 只係我請假一天, 但都要一早揍仔! 柏仲一朝早醒咗坐喺床, 比佢嚇親我, 咁見有時門帶埋佢落去囉, 回來後摺吓衫咁8點幾9點先出去食早餐呢, 為方便都係食麥記, 然後去買餸, 回程時柏仲已經頂唔住瞓咗, 好在返到嚟都繼續瞓啫, 咁我執咗少少嘢又開埋步步睇吓, 一路等個廁所佬嚟整新廁所啫, 不過都等到點幾先嚟, 一整就到4點多, 我又要成守住柏仲唔好走去搞搞震, 整完又冇得用住要等3個鐘, 所以冇得用住, 去咗Barry屋企借廁所, 先再出去買Subway包, 好在回來後柏仲繼續瞓, 我可以再執嘢, 到6點多開始要忙碌, 執游水嘢, 預備煮飯嘢等等, 出去接咗兩隻嘢再去換衫游水, 回來煮飯, 真係好忙! 等程太去接佢兩個放游水, 我就煮好飯等佢地返來, 食完搞到9點幾佢地就走, 我就餵仲食奶瞓啦, 嗰時先發現程太冇帶番電話走, 唯有明天交收, 沖好涼K.O.埋子元就可以休息啦, 老公去咗踢波, 11點幾先返!

沒有留言:

張貼留言