2015年2月17日 星期二

17/2/15

17/2/15   TUE   WARM
今日要揍哂兩隻豬入青衣先返工, 完全冇較鬧鐘諗住等柏仲叫醒我, 佢都差不多8點先嘈, 所以都遲咗先入到去, 早餐都冇食就飛番出嚟, 返公司先買早餐食啦! 今朝做完自己嘢後mark咗商會的出席人數先, 咁過完年返來就可以再call! 午飯本來想去食米線, 點知勁多人, 最終食咗飯團嗰間, 叫個大餐都幾貴呀! 下午開始又係睇新加坡嘢啦, 人地話plan完自由行你會對嗰個地方了解多咗, 都係GE, 由交通到食都要諗清楚, 雖然只係去食遊客嘢, 唔係地道嘢, 但都叫咗了解咗嘛! 放工返去青梅等埋老公回來齊齊落青衣城晚飯, 又去影吓喜羊羊咁啦, 坐埋車仔就返屋企啦, 佢地三個沖好涼喺床玩我就抺好地先, 搞掂隻細的我先可以沖涼, 笨元就放佢玩吓先, 等我沖好涼先哄佢瞓, 11點多我先自由啦! Hea吓睇吓電視12點幾先瞓呢!
<柏仲被玩變女仔!>
 <好靚呀!>
 <子元坐得穩可影遠D!>
<有嘢賣呀, 柏仲路人甲咁!>
 <仲有雞蛋仔!>
<呆仲!>
 <子元話佢去買飛喎!>
 <兩兄弟不錯的合照!>




沒有留言:

張貼留言