2015年2月25日 星期三

25/2/15


25/2/15   WED   WARM

今日完全唔知醒, 子元又半夜三更叫我起身裝水佢飲, 搞到我又瞓唔好, 8點都係老公聽到廳個鬧鐘我先醒, 不過由於太晏, 陸生又因有事做請了假, 所以叫佢揍仔去嫲嫲到, 我直接返工, 否則太晏了! 食完早餐就做自己嘢啦, 都係睇新加坡D, 想快D Plan好個行程, 入場卷就過埋截數先再訂囉! 午飯去咗買麥記, 因為想食將軍漢堡呢! 下午都是沉醉喺新加坡當日啦, 反正都未有mood做商會D, 同埋諗住冇咩變, 都係咁做, 好快搞掂, 雖則得番半個月! 放工快閃了, 入青衣城同老公及笨元會合, 買咗飛睇企鵝呢, 笨元睇得不知幾投入, 套戲亦好好睇! 不過之後去食嘢時, 周圍都勁多人, 我又唔想食咖哩, 所以排別府, 見只係兩張枱咪等囉, 點知去哂D二人枱又唔去四人, 笨元一要等就係到嘈, 又周圍郁, 我又心急怕太夜返去接仲仲, 咪火起囉! 佢真係好冇耐性, 都唔知點訓練佢! 食完返去接柏仲啦, 咁啱入lift時佢就落樓, 行少程囉, 撘巴士返去時柏仲又瞓咗, 返去都要捉佢沖涼啦, 跟住食奶瞓覺! 自由時間先係幫老公手放好新買的printer, 原來而家D printer好平, 都啱用GE臨急要print嘢都唔洗煩! 沖好涼後再睇電視, 睇到點幾先瞓, 又喺大group嗰到吹水呢!

沒有留言:

張貼留言