2015年2月26日 星期四

26/2/15


26/2/15   THU   WARM

今朝嫲嫲出嚟, 所以瞓到8點先起身, 不過柏仲都早早醒咗係到嘈! 嫲嫲嚟到我就買埋早餐返工啦, 返到去都係做吓自己嘢, 吹吓水咁, 再繼續沉醉喺我個新加坡planning, 我都知我係誇張架啦, plan得咁仔細, 但唔plan到時冇backup真係唔知點算好! 午飯去咗食譚仔, 雖然人多但等吓咁都好快, 下午繼續plan, 襯老細不在的日子做咗先, 到時佢返咗香港就冇得咁free架啦! 放工返去揍埋柏仲, 等老公同笨元喺林醫生嗰邊做完職業治療回來就去曼克頓山嗰邊晚飯, 柏仲好叻仔呀, 撕到一粒粒D雞肉同包佢可以自己食, 嫲嫲又比小龍包佢食, 幾開心! 回家後就沖涼玩陣啦, 我就抺一抺個地, 過年後好似未抺過地, 我都覺得有D過份! 咁沖埋涼餵完柏仲交比老公, 我就同笨元溫默書啦, 條友完全唔掂, 搞到我又要變一變惡人, 再教佢方法記囉, 都真係好難叫佢完全自己搞掂GE! 溫到10點前都搞掂可以瞓覺啦! 我地睇完沒關係都瞓啦!

沒有留言:

張貼留言