2015年2月15日 星期日

15/2/15


15/2/15   SUN   WARM RAIN

今日又係如常的星期日咁啦, 朝早柏仲叫醒我, 我就叫哂大嗰兩個, 子元去畫班, 老公一齊去因為想出去食早餐, 食完本來想買埋尿片嗰D, 但最終都買唔到, 只買了其他嘢, 路程上柏仲瞓了, 所以返到屋企佢就唔瞓, 咪放佢周屋玩囉, 我就執拾買返嚟D, 等老公佢地買埋飯返嚟就食飯啦, 本來子元話去放四驅車架, 但又要砌埋架Lego, 咁我咪襯老公睇住D仔時抺咗廁所抽氣扇, 叫咗老公兩個星期都係冇做, 求人不如求己! 抺抺吓落大雨喎, 咁唔出去放車啦, 咪繼續砌Lego! 2點左右老公K.O.咗柏仲, K.O.埋自己, 咁我同笨元砌完Lego就睇Running man, 到佢兩個瞓醒埋, 冇咩好做我就洗埋廚房個抽氣扇, 真係幾廢力! 6點多就出吓街, 過咗Aeon行吓買吓嘢, 見程生佢地應該喺屋企, 就問一唔一齊食飯, 有飯腳真好! 行完街食完飯就回家啦, 柏仲都攰到暈暈地, 沖涼食奶後即瞓, 子元都要瞓啦, 咁我先有時間執埋D嘢嘛! Hea吓咁都1點先瞓!

沒有留言:

張貼留言