2015年12月10日 星期四

10/12/15


10/12/15   THU   COOL

今日終於全日都喺公司, 仲要唔算太忙, 算係咁啦! 朝早都係揍子元校車啦, 跟住咪揍仲仲入去比嫲嫲囉, 食埋早餐返工, 返到去都要做吓公事, 又吹吓水咁啦, 午飯後去咗樓上開倉, 但原來都冇咩嘢睇! 下午都係做吓嘢啦, 放工準時走, 本來諗住同仲仲去睇醫生, 點知截咗症喎咁咪去食嘢算囉, 老公話去試嗰間上海嘢, 真係正宗傳統上海餸, 正好多! 食完去買咗D嘢就行啦, 點知落緊樓梯時我地搬緊車仔, 奶奶掛住望我地冇為意仲有一級, 就跌到扭親腳啦, 佢咁大份扭親真係幾難搬, 老公叫我去睇睇前面有冇跌打鋪, 見到有間中藥鋪即刻走去問做唔做跌打, 有得做就馬上返去同老公夾手夾腳抬奶奶過去囉, 時間關係就老公負責奶奶, 我揍兩隻細返去, 同佢地沖好涼就先K.O.咗仲仲, 才可以幫子元睇功課溫書, 10點前瞓到我先再沖涼, 老公都11點幾先返到嚟, 因為又要煲埋藥, 返到嚟沖好涼都瞓!







 

 

沒有留言:

張貼留言