2015年12月25日 星期五

25/12/15


25/12/15   FRI   COOL RAIN

聖誕假期開始, 一朝早就跟埋老公去踢波, 因為諗住可以比佢地去馬鞍山公園玩吓, 點知落雨喎咩都冇得玩, 我地去咗食早餐先, 老公就有D遲咗去踢波啦, 食完早餐返過去球場, 比佢地跑吓啦, 老公踢到11點就走啦, 約咗程生佢地飲茶, 撘巴士出去都係12點幾, 子慧都一齊嚟飲, 吹吓水咁食到咁上吓就回程, 老公揍住3個返荔欣, 程生就車我地去街市買今晚BBQ的食物, 快手買完佢就車咗程太佢地入青衣, 我就回家收拾, 等程生round2先車我地入去! 不過我地係去嫲嫲到先, 要幫嫲嫲買飯執屋等等, 6點到就行落去BBQ地點, 幾經辛苦終於找到, 上到去都係小朋友玩, 我就主力要睇住仲仲啦, 老公就去燒嘢食, 笨元梗係最嘈嗰個啦, 但都未至於要被針對, 由於有小朋友的姐姐有問題地追趕著針對笨元, 所以經過幾次後我終於嚟火, 我一火就會走架啦, 咁最終程太同另一個媽媽嚟勸我, 我咪返上去囉, 之後氣氛都麻麻, 不過我咪當冇事發生咁囉! 10點幾終於閃啦, 返去到快手沖涼, 11點半已經瞓得架啦, 真係好快手!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言