2015年12月11日 星期五

11/12/15


11/12/15   FRI   COOL

今朝如常揍子元啦, 之後就要等阿媽過嚟揍住仲仲, 因為嫲嫲真係要休息吓啦! 我返公司攞埋D嘢就過工展setup, 開始時都唔知點搬好, 慢慢做起咗D, 抺吓搬吓咁, 都好快手喎, 做吓做吓又好快做起, 總監過咗嚟, 有人請食飯, 做到點幾出去食午飯啦, 因為都真係執哂嘢啦, 可以提早收工! 不過我都係再開第二份工啫, 本來呢幾個鐘我真係可以做好多嘢, 但因為子元仲仲都喺屋企, 我買完餸返去都3點幾4, 仲仲又醒咗喎, 真係完全忙唔停, 一樣嘢分開幾次先做得到! 5點幾阿媽揍子元去小童, 我就揍仲仲去睇醫生, 點知個兒科冇咗價錢又double, 又唔肯寫學童入學健康檢查表, 仲要得嗰兩支藥水仔, 完全係被人呃咁! 去咗麥記試吓個新包, 仲仲去到識講麥當勞喎, 真係估佢唔到! 跟住去小童會合, 齊人就去換衫游水啦, 今日多埋子慧, 因為佢又一齊合唱團啦, 好在有3個大人喺到, 否則要換衫都幾亂! 三個外星人上大空船啦, 送咗佢地去游水我地就返屋企, 都係煮飯嗰D嘢啦, 餵咗柏仲食飯先, 咁佢地上到嚟就沖涼, 開飯前打暈仲, 食完飯吹水吹到11點多先散, 搞到我都唔記得睇奇皇后!
 

沒有留言:

張貼留言