2015年12月21日 星期一

21/12/15


21/12/15   MON   COLD

今朝都忙呀, 朝早整餐盒佢返去party, 以為趕唔切車, 馬上打比校車姨姨, 好在佢今日都遲咗咁就趕得切! 返上樓柏仲仲瞓緊, 8點先叫老公起身, 阿媽過到嚟仲仲都未起身, 交代完今日點搞, 不一會柏仲醒啦, 比埋奶佢我就出門口! 今朝公司都忙, 老細無端端晨早走番嚟, 好在我都有嘢做緊啫! 最慘之後都係要開會, 午飯前都忙呢! 午飯買嘢返嚟食睇埋個大結局, 老細只係返嚟攞嘢就閃, 避債主咁! 都好呀, 下午做好公事我就做吓自己嘢, 因為要幫子元找數學專題研習的資料! 咁都搵到收工呀! 返到去我又變顛婆, 太早煮飯又唔係, 但沖涼又唔放心兩隻嘢喺出面, 跟住柏仲又做衰嘢, 總之就激到我趕咗佢出街, 之後我又繼續顛, 我真係好嬲佢兩個爭執! 老公回來, 同埋大包一齊, 佢地上去醫院睇完奶奶, 做咗手術都係等康復! 咁我就安心煮飯先啦, 食埋都係8點多, 老公先同柏仲沖涼, 比佢玩吓水, 等我洗好碗等等先接番出嚟, 抺埋地8點幾就打暈柏仲, 我可以沖吓涼啦! 之後叫子元要自己執明天旅行日D, 因為佢今日竟然因為食同學仔的食物而冇食我朝早辛辛苦苦整GE三文治, 真係嬲到我爆呀! 所以我話你唔自己執咩都冇得食, 不過當然都係要guide住佢執啦! 10點捉佢去瞓啦, 我食埋藥都頂唔到幾耐, 11點幾都瞓啦!

沒有留言:

張貼留言