2015年12月12日 星期六

12/12/15


12/12/15   SAT   COOL

今日好似好忙咁呀! 朝早本來諗住同柏仲去睇醫生, 點知葉醫生下午才開, 咁都出咗去, 咪食埋餐先我就返工啦! 放工前老公就揍柏仲嚟交收, 點知隻豬仔嚟到先疴屎仲要爛嗰隻, 又冇片換喎, 只能抺乾淨佢算啦, 大開中門咁回家, 佢仲要我抱喎, 幾驚佢賴濕我呀! 未返到去已經瞓咗, 咁同佢換好片, 我自己就食嘢先, 摺埋D衫就瞓陣, 3點幾柏仲醒就call老公, 因為話同嫲嫲過法國照隻腳順手找埋葉醫生睇, 點知過到去葉醫生已走, 咁唯有睇咗嫲嫲先, 要照X, 原來腳跟骨移位有碎骨, 一定要做手術, 醫生知老人家冇買保險, 所以寫紙去咗PMH, 咁就撘的士過去, 路過放低我去敏瑩屋企接回子元, 因為佢仲做緊功課, 所以做埋一齊食飯先走, 回家後我就同兩隻嘢沖涼, K.O.哂佢地我先沖啦, 老公都好快, 9點幾已經搞掂奶奶入院, 因為有私家醫生D, 可以直接入院快好多, 最後都係得個等字, 等消腫才可做手術! 今日堅攰, 我要休息了!

 

沒有留言:

張貼留言