2015年12月22日 星期二

22/12/15


22/12/15   TUE   COOL

今朝柏仲早起身, 坐咗喺床等我, 不過佢起埋身我又好亂, 只係今朝我唔整早餐比子元, 點都好少少! 落到去校車剛到, 跟住返上樓等阿媽過來, 摺哂D衫咁啦! 返到公司都忙一陣啦, 不過今日勁冇mood, 所以都係保持做自己嘢狀態! 午飯去咗做冬飯, 食西班牙嘢, 又幾好食, 用埋上次大老闆娘比的錢食, 每人都係補多60, 返公司後都係等收工, PK係我地唔知冇人講我地可以早收, 問咗之後仲要話幫你爭取到, 真係唔該囉! 臨放工前收到阿媽個whatsapps, 個衰仔包竟然用個雷神鎚打爛咗部電視, 點會咁架, 我真係顛咗, 返到去又鬧又罰但柏仲好似都唔明咁, 究竟我可以點呀! 等老公回來比佢睇咗, 救就一定冇架啦, 局買過囉! 老公上咗去送飯比奶奶, 咁等佢送完本來諗住喺地鐵會合, 點知子元瞓咗, 叫得醒佢出門口換衫又慢, 柏仲又搞事, 搞到我又顛啦, 近來都唔係好控制到情緒! 老公最終返咗上嚟屋企先再一齊出去青衣城, 去到先食嘢, 簡單D食拉麵咋, 之後就先去豐澤買電視囉, 都係買番sharp不過梗係update好多啦, 6K呀但可以分期, 每月都係$250, 都唯有係咁! 之後就再去買嘢, uniqo買衫, 買到8點幾回家啦, 兩隻細沖好涼, 咁柏仲食完奶瞓, 我都估到佢實會嘔架啦, 所以都準備定等佢咳咗嘔埋先, 再沖多次身可以瞓啦! 咁我都可以沖涼休息, 今日都夠哂攰啦!
 
 
 

沒有留言:

張貼留言