2015年12月3日 星期四

3/12/15


3/12/15   THU   COOL

今日子元唔洗返學, 但仲爺係唔會放過我, 都係天未光就起身, 6點到7點幾我都係出出入入咁, 係之後子元起咗身可以幫我睇住仲仲時, 先可以瞓多陣, 夠鐘就入嫲嫲到啦, 食埋早餐我先走, 仲換埋麥記的woodstock咕臣, 返到公司都係邊做公事邊做私事啦! 午飯要去買飯, 諗過好唔好食多次麥記換埋snoopy個咕臣, 但又人多, 可能都係想我再考慮吓! 飯後睇吓電視啦, 之後都係要做公事, 忙碌到放工就入青衣同埋奶奶一齊去愉景新城啦, 老公話食日本嘢, 其實呢間都好貴咁, 但真係好好食喎, 有時真係一分錢一分貨, 食咗兩張大單又係時候節流啦! 去埋反斗城, 又洗咗錢, 嫲嫲買咗公仔比兩個孫, 另外又買咗禮物比子慧! 去入埋會就回家啦, 返到去仲仲就沖涼瞓覺, 子元都要快手瞓啦, 我地就睇埋電視先啦, 不過都好攰啦!
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言