2015年12月8日 星期二

8/12/15


8/12/15   TUE   COLD

今朝!!!我竟然唔知醒!!! 7:45先自然醒, 死未! 柏仲竟然都冇叫醒我, 結果子元遲到了, 因為一定趕唔切啦, 老公叫我冷靜D, 齊齊梳洗出門口, 最終撘到的士過去學校都8點幾, 好在今日第一堂係周會, 唔太緊要, 算啦, 人生總要遲吓到GE! 跟手就入去青衣啦, 因為要同仲仲返康傑註冊, 嫲嫲找了位, 先喺太興食咗早餐先過去, 做好哂手續再攞埋嘢就走啦, 其實都搞咗大半個鐘, 咁柏仲喺嗰到就玩到唔捨得走, 陳副校抱住佢佢唔要我地抱喎, 可惡! 最終就陳副校抱埋佢出去啦, 我地就返工, 柏仲跟嫲嫲返屋企! 我就要過海做嘢啦, 做車證嗰D原來要$200, 我呢個窮鬼今朝撘完的士就得番$100喺身, 結果又要仆返去地鐵站攞錢, 搞到10點幾先走, 返到公司又忙忙忙囉! 午飯後都係睇吓電視啦, 老細今日又唔返, 好事! 下午都係做吓自己嘢, 又做吓公事咁啦, 難得閒閒地等收工! 心血來潮今晚打邊爐, 但要行得遠D先買齊嘢, 所以都遲咗揍笨元, 返到屋企就叫笨元沖涼先, 我就要整打邊爐D, 老公都好快返到嚟, 仲仲依舊搞搞震, 我就要快手整好嘢啦, 其實比平時食飯早咗架, 但因為要烚烚吓, 所以都食得耐, 8點幾食完先K.O.咗仲仲, 老公就出咗銀行過數過票, 我先出埋份中文進評卷比子元做住先, 咁我就可以再洗碗抺地, 搞掂笨元D嘢做好清潔終於可以沖涼, 之後仲要摺衫, 12點先坐到落梳化一陣咋陰公, 轉個頭就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言