2015年12月30日 星期三

30/12/15


30/12/15   WED   COOL

放完一日假, 真係冇咩mood返工, 不過鬼叫你窮呀頂硬上! 仲仲7點多醒咗, 當然係到搞住哂啦, 點會放過你! 8點多起身梳洗, 笨元仲瞓緊, 等阿媽過到嚟我地就返工, 同老公出去北海道食個早餐先行, 以為今日會好多嘢做啦, 點知都唔算忙, 終於可以抖啖氣吹吓水! 午飯後都係睇吓電視打吓機啦, 仲仲又打電話比我呢, 子元把聲原來喺電話都仲好BB! 下午都係做吓公事又做吓自己嘢啦, 係咁諗吓仲有咩要做, 放工準時走人啦! 返到去就執吓屋囉, 我返到阿媽就返屋企架啦! 執好屋等老公返嚟就一齊出去, 因為佢去踢波, 咁我見兩隻細GE喺屋企困咗一日, 就比佢地出吓去啦, 不過下次都係唔好啦, 因為柏仲唔肯坐定玩, 係要周圍走, 其實睇住佢都幾攞命, 佢真係走到老遠都唔怕, 仲同我byebye, 我話冇奶奶食架啦, 佢竟然點頭, 比佢激死! 終於踢完可以走啦, 近近地去新都會食, 試咗間粥麵嘢, 佢都有晚餐GE, 咁都幾好食喎, 二百幾蚊唔算貴啦! 撘的士返屋企快手同兩隻豬沖好涼瞓覺, 我最終衫都冇摺都瞓啦, 因為真係好攰!

沒有留言:

張貼留言