2015年12月23日 星期三

23/12/15


23/12/15   WED   WARM

今日老公放假, 子元又已經放假, 得我要返工呢! 朝早7點幾先醒, 梳洗出門口, 佢地又跟埋一齊話出去食早餐呢! 返到去都係冇咩mood做嘢, 見有嘢要即做先做囉! 期間老公打嚟問我得唔得去醫院幫嫲嫲辦出院手續, 但我真係開緊工喎, 最終係佢帶埋兩個細上去, 但原來又未出得, 真係亂! 下午我都係做吓公事做吓自己嘢啦! 老公就喺屋企砌床, 然後同咗兩隻細去公園放電, 放工同我喺美孚會合, 佢就去踢波, 我就買少少餸返去, 要收拾殘局, 真係好亂呀, 仲要將個膠櫃放番埋去, 原來唔洗用嘢承住都放到喎, 非常好! GE時候柏仲梗係搞搞震啦, 都唔知鬧咗幾多次, 終於執起可以煮飯啦, 應該快D幫手嗰個又係到睇電視, 唔洗幫手嗰個又係咁上枱, 真係激死! 終於開好餐飯食, 由於丙完隻豬仲一轉, 佢好靜咁自己食完餐飯, 有時都係要極端D鬧吓先得! 等我洗埋碗抺埋地, 就同佢兩個沖涼, 呢方面子元就幫到手, 兩個喺廁所玩得好開心呢! 沖完涼攞件校服出嚟可以同佢影學生相, 因為學校打咗嚟話比柏仲1月返學, 咁下星期等我放假可以返去交哂D! 影好靚靚就飲奶瞓覺啦, 新床仔冇咩問題, 照瞓! 子元就話要睇電視, 咁都比佢睇啦, 佢話佢做哂功課除咗專題同閱讀報告! 咁我沖好涼出嚟老公已踢完波返嚟, 子元仲有甜品食, 食飽飽我都好攰, 快手瞓覺啦!
 
 
 

沒有留言:

張貼留言