2015年12月6日 星期日

6/12/15


6/12/15   SUN   COLD

今朝7點幾柏仲才嘈醒我, 算係咁啦! 齊齊出發去揍子元畫班, 食完早餐就去買嘢, 接番子元後就出咗旺角, 子元要買lego聖誕禮物喎, 老公又話想幫佢買波襪, 點知都係未開, 去咗新世紀終於找到mother care, 因為仲要買襪比柏仲, $905對都抵啦! 仲找到佢水杯個飲管喎, 可以有得換! 買齊行咗陣就過去睇lego, 最終買咗盒八百幾蚊, 我話生日禮物都包埋啦, 實在好貴, 不過要佢忍到24/12先准開嚟玩囉! 終於返屋企啦, 柏仲喺車瞓咗, 點知返到去瞓咗一陣就醒咗, 搞到我好亂呀, 因為又要幫子元溫書, 又要處理D, 所以我個人都好炆! 慢慢子元溫書嗰到叫做溫咗大部份, 衫要執得咁上吓, 我個人都cool down番好多, 柏仲喺daddy監督下4點幾終於肯瞓番, 所以5點幾程生佢地上到嚟都仲瞓緊, 兩隻大GE去游水啦, 我就繼續執嘢, 又睇吓D, 因為都要開始找找柏仲的校服! 6點幾仲仲醒咗, 就同婷婷一齊沖涼, 7點多兩個大的返咗嚟, 沖好涼執好嘢, 8點多出到去一齊食飯啦, 都係混混亂亂咁啦, 仲同埋子慧一齊呢! 食完去埋食雪糕就散了, 返去沖得涼瞓覺都10!
 

沒有留言:

張貼留言