2015年12月17日 星期四

17/12/15


17/12/15   THU   VERY COLD

今朝我人就得一個, 但就要處理兩隻豬仔, 柏仲瞓緊我又冇理由叫醒佢, 所以膽粗粗叫子元自己撘lift落去, 我都送到佢去lift口架, 跟手入屋睇番住個閉路電視, 見到希媽同子元一部lift, 咁都放心D, 之後希媽上咗嚟攞嘢先, 柏仲瞓到8點多, 放假又唔見佢瞓咁晏喎, ! 咁等佢起身食咗奶我就揍佢落去, 一齊出門口佢就跟希媽去食嘢, 我就返工啦! 今日都忙呀, 開電腦先發現原來我幾日冇寫日記, 又想寫番喎, 但真係唔明點解咁多嘢做, 午飯Gloria找我食飯, 咁就去咗食米線仲有去埋訂蛋糕, 都遲咗返公司呀, 老細仲要返咗嚟, ! 下午都係忙忙碌碌啦, 放工阿媽揍咗子元上嚟, 咁我可以快D返去接番仲仲, 都真係麻煩到人嘛, 梗係要快D接番! 老公已經返咗嚟, 喺屋企煮緊飯, 咁返去就兩仔豬仔沖涼囉, 之後我地大人沖埋就食飯, 飯後老公睇住, 子元做埋D功課, 我洗碗抺地後, 就先K.O. 柏仲, 然後睇子元功課, 今日都多呀, 條友又錯好多喎, 都冇比心機做! 終於搞掂瞓得都10, 我又要摺衫呢, ….11點多先可以坐吓, 辛苦死我呢!

沒有留言:

張貼留言