2015年12月5日 星期六

5/12/15


5/12/15   SAT   COLD
今日都係晨早比仲仲叫醒啦, 7點幾起身就叫埋笨元起身梳洗去學體操啦, 夠時間食埋個早餐, 跟住我就返工啦, 平日星期六好閒架嘛, 但今日竟然勁忙, 可惡! 柏仲差不多1點上嚟, 因為子元今日要踢到好晏, 所以要食咗嘢先, 仲仲上嚟玩咗陣就閃啦, 買埋飯團返去食, 但仲仲未上車已經要我抱, 眼瞓喎! 果然返到去都瞓到豬仔咁, 我就食完飯執住嘢先, 但都唔做得幾多, 3點多已醒, 咁咪先餵咗佢食嘢, 再做家務囉, 仲要幫仲仲換季, 因為實在冇衫著, BB換季反而更大工程, 只換咗一部份, 老公5點幾打嚟話走得, 約咗喺沙田會合, 咁我執好嘢就出發, 要推車仔過去都幾大工程, 真係行到腳軟, 都要1個鐘先入得到去, 先去咗IKEA嗰邊, 本來諗住食大快活就算, 點知執咗, 轉咗間新嘢喎, 實在太肚餓, 見價錢合理就入去食啦, 又非常唔錯喎! 不過同柏仲一齊食嘢, 實在係令人無法享受的! 食完就行IKEA, 有車仔困住佢點都好D, 買咗我地要GE嘢就可以走, 本來想去mother care買夾衣, 但原來收9, 咁就去咗UNI睇啦, 買咗好多嘢, 8件夾衣比柏仲, 又買咗D heat tech, 再去對面gap,買咗幾件薄長袖比子元, 買滿$400即減$150, 為起$2504, 抵啦! 返得屋企已經11, 柏仲瞓咗架, 不過都要捉佢起身沖涼, 沖完再瞓過! 我地就點幾先瞓, 買咗咁多嘢返嚟, 又有排洗有排執!
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言