2015年12月18日 星期五

18/12/15


18/12/15   FRI   VERY COLD

今日係老公生日呀, 但因為各種因素, 都冇咩大慶祝, 冇辦法啦, 本身星期五又忙, 跟住子元又病咁, 所以連切蛋糕都唔齊人咁! 講番朝早, 都係有點趕啦, 老公應承咗子元整聖誕午餐盒比佢返學, 所以佢要一齊起身, 柏仲就瞓吓先啦, 今日都係等阿媽過嚟揍住佢, 咁我就返工啦! 今日又係堅忙, 我真係好討厭咁忙, 做緊A, 又有BCDEF衝埋嚟, 搞到我亂哂龍! 捱到食lunch可以抖抖, 但我又要快手快腳買今晚打邊爐料返去先, 順手食個快飯盒! 飯後又再嚟過, 想幫老公諗吓有咩慶祝都冇機會, 準時放工就算啦, 因為要返去攞齊嘢又去接佢地, 去到小童阿媽就話子元啱啱去咗嘔, 真係比佢玩死, 完全唔知佢想點, 話唔游水佢又話唔肯, 最終都照比佢游啦, 但回來時又凍到死, 梗係啦, 話上水褸濕咗唔著到, 總之就係蠢啦! 沖好涼就好D, 但佢都係病病地架啦, 食完嘢佢地入哂房玩, 原來子元後來瞓咗, 連切蛋糕佢都冇起身啦, 可惜! 11點幾佢地先走, 我先沖涼呢, 但都未去沖, 子元又嘔落床, 好在唔多但都要處理嘛, 真係嫌我唔夠辛苦!
 
 

沒有留言:

張貼留言