2015年12月9日 星期三

9/12/15


9/12/15   WED   COLD RAIN

今日要過去開會, 所以朝早揍完笨元返上樓後都好趕忙咁執嘢出門口, 今日仲要落雨喎, 真係好狼狽, 好多嘢攞! 返公司後都做咗一陣嘢, 都係冇停過手, 做做吓嘢就決定早D出去, 因為要交表, 又怕速遞唔安全, 反正過開海就過埋去啦! 去到灣仔都好大雨, 幾經辛苦去到交完就撘叮叮過番上環, 又唔識路又找唔到個站, 又落大雨咁, 真係幾經辛苦先過到去, 食個午飯又再幾經辛苦返上商會, 人多又濕咁我仲要著對平時唔多著GE, 上到去就開工啦, 老細們陸續到啦, 但都差不多3點先開會, 有個平日唔浦頭的女人嚟, 搞串哂個party, 搞到我地冇人工加, 一百幾十都冇, 仲要又多嘢問又多嘢講又好大喜功, 正宗你講一句就洗死人嗰隻, 仲要喺到challenge我地, 咁叻你叫你秘書嚟做囉! 結果開到4點幾先開得完, 仲要等佢地吹夠水走啦我地先走得, 同平日放工差不多, 激死我啦! 返去接得笨元再返屋企, 好在嫲嫲今日出嚟煮飯咋, 起碼返到去我可以抖吓, 不過回程路上有車撞了又塞一輪, 搞到6點幾先返得到去, 好陰公! 沖好涼睇功課溫書, 食得飯就食飯, 飯後洗碗抺地, 諗住K.O.咗柏仲ok, 點知佢又咳到嘔, 好在個身冇嘔哂喺床, 咁都係換床單啫, 老公搞掂, 再哄番柏仲瞓, 又要到笨元的專題功課, 搞到9點幾我叫佢瞓先明天繼續, 終於可以hea, 我冇力再郁啦!

沒有留言:

張貼留言