2015年12月16日 星期三

16/12/15


16/12/15   WED   COLD

今日全日要出去做嘢, 老公又兩日一夜出trip, 真係難做的一天! 朝早揍咗子元校車先, 仲仲瞓緊! 跟手回來執好嘢換好衫我都出門口啦, 因為約咗Nicho8:20喺美孚站等, 我都算勁, 8:10出到地鐵嗰頭, 10分鐘連買連食, 真係好快! 8:45過到去九龍塘, 點知架車9點先到, 要班老細喺街企咁耐真係幾唔好意思, 但路面上又真係唔容許車等人GE, 大家準時到快手上車, 快手入到去囉, 因為又要影吓相又要行一輪入去, 都幾大工程, 都搞咗半個鐘先開始, 我地就買杯咖啡陪坐, 佢有佢地講, 我有我地打吓機咁, 差不多12點講座完就去參觀實驗室, 參到12點幾返番去集合又上旅遊巴, 因為要過西貢食海鮮餐, 做一個唔熟路GE導遊真係唔易, 最終安排好各位坐定定開飯, 叫做可以休息吓啦! 食到2點多埋單, 又扮哂蟹喺到碌卡, 咪又係會GE! PK係又要架旅遊巴車番科大D人返去, 好在司機快手, 加多個point都趕3點前返到九龍塘, 算係咁啦! 總之佢做咩都係cheap架啦! 今日3點收得工, 趕得切返去接子元校車, 返到去柏仲都未醒, 可以消毒吓子元先, 佢學校爆手足口同猩紅熱, 要做足D保護措施! 咁阿媽問我搞唔搞得掂, OK佢就返去, 咁都冇咩特別嘢啦, 應該可以! 係仲仲醒咗後麻煩D, 成日攞玩具掟子元, 有時又唔合作, 我想同子元睇吓功課都唔得, 之後到我要煮飯, 咁易煮極都要喺廚房架, 兩個又係到嘈, 真係令人好火, 有時又唔係子元衰哂, 但佢始終唔識點控制場面都係煩! 搞到我又要變顛婆, 不過最慘係佢又係机仔經梳化再落地, 我又執緊玩具, 一嘢踩咗落我隻手到, 搞到我隻手背腫咗, 好在即刻敷冰都冇咩事, 但都比我鬧咗穫金! 終於煮完食完洗完抺埋地, 坐陣就同佢地沖涼, 打暈仲仲就同子元溫書, 跟手比佢睇陣電視因為我要沖涼, 比佢睇到沖完就哄佢瞓, 我就hea到睇完奇皇后先瞓呢!
 

沒有留言:

張貼留言