2017年3月13日 星期一

13/3/17


13/3/17   MON   WARM

今日又要返工啦, 朝早只揍笨元落樓不太趕, 返到去都係做吓自己嘢啦, 要寫番幾日日記都夠皮, 又要開會做minutes等等, 午飯要去買飯, lift時遇見隔離office的一男一女, 男的話不如一齊食飯, 我都打個突, 仲以為佢地冇飯腳, 佢就話大家隔離鄰舍, 可以一齊傾吓禁煙問題! 咁落到去買飯時我就後悔, 早知同佢地一齊食, 因為都冇咩好食! 下午老細返過嚟一陣啦, 不知不覺咁就走咗! 所以可以勁hea等放工! 老公約咗同事食飯喎, 咁我咪唔洗買餸囉, 得我同兩個細食粉算! 返到去叫子元快手做視藝, 我接埋仲爺就煮晚餐, 今晚的雞肉西蘭化長通粉好受歡迎, 仲爺都食到9成啦! 洗碗吸塵抺地後, 就捉仲爺做功課, 係咁二都要溫吓書, 跟住就沖涼瞓覺啦, 但佢可能瞓咗晏覺, 所以未眼瞓, 走咗出嚟3! 子元9點幾終於搞掂視藝可以對功課, 要佢做埋常識先准瞓, 我就10點幾先去沖涼囉, 摺衫時睇番ben sir研究院, 真係堅好笑囉! 老公11點幾回來, 我已經開始眼瞓, 邊打機邊睇電視, 等等吓都瞓咗, 等埋佢都差不多1點先入房瞓啦!

沒有留言:

張貼留言