2017年3月31日 星期五

31/3/17


31/3/17   FRI   RAIN

今日仲爺食咗早餐都跟埋我地去食, 因為冇同loletta吹水, 早咗返上樓叫醒老公出門口, 仲爺今日生日party, 只係著便服, 我都唔記得同佢影相! 揍咗佢我就返工啦, 今朝唔算忙啦, 開完會做吓嘢咁, 午飯後去埋銀行出糧, 下午都係hea吓啦, 時間都過得快, 放工返屋企摺埋衫先出去揍笨元, 等老公嚟車我地過去, 佢又要車埋嫲嫲去葵芳, 然後我地就先去幫子元交咗鼓錢, 然後去阿媽到幫子元攞番本英文書, 仲仲同佢玩咗陣, 跟住就去接番子元, 去咗AEONCOCO, 仲爺堅係鍾意食COCO, 唔停口咁但淨係食飯囉! 食完就去睇玩具, 子元去咗玩卡, 我地就找禮物比佢地4月之星, 但原來明天有9, 不如聽日先買啦, 反正下午先見面! 行到10點左右回家啦, 返去快手沖涼瞓覺, 其實我都攰架啦, 老公又要打埋機先瞓, 我都半睡咁喺梳化睇住電視等, 但都唔記得幾時時瞓鬼著咗啦!

沒有留言:

張貼留言