2017年3月19日 星期日

19/3/17


19/3/17   SUN   WARM*

老公今晚返啦, 不過早上我還是要一個人頂哂! 8點起身就去畫班, 由於長時間在外關係, 我帶埋車仔放吓嘢, 買咗麵包比佢地喺車食, 跟住上到畫室仲爺又畫一餐啦, 然後買埋早餐就上阿媽到食, 仲爺食嘢就唔食啦, 但就疴POPO, 食完hea10點幾我就自己過去揍笨元, 因為落雨嘛, 最終都係要買咗把遮囉! 揍完佢返去阿媽到再hea, 12點先喺四小龍嗰邊學鼓, 11點幾玩埋遊樂場出發, 準時12點前到, 送咗子元入去本來諗住過AEON比仲仲睇吓玩具, 但落住雨我又唔想過嗰條路, 就喺我諗緊過定唔過之時, 喺泓景見到程家放飯, 簡直係打救咗我呀, 一齊去飲茶, 等住位叫住嘢, 笨元1點放就齊齊食飯, 不過都叫得太多食唔哂! 食完返得屋企都2點幾, 執一執嘢就趕仲爺去瞓, 笨元又係做卷啦, 考試係咁架啦, 其實常識都唔知可以點溫, 字佢又好似真係識啦, 咁都係唯有做GE, 做吓又對吓又教吓咁囉, 我都好攰, 呢幾日仲爺咁早醒我堅係攰! 溫到仲爺瞓醒就放人啦, 比佢地玩吓, 我又郁動吓啦, check咗老公班機6點已降落, 咁佢8點前都已經返到嚟啦, 近近地去長沙灣食米線咋, 食得嚟都9點幾, 回家快手沖涼瞓啦, 不過都攞埋D士多啤梨比Letty佢地啫, K.O.哂佢地沖好涼可以hea吓敷吓mask, 點幾鐘先瞓呢!
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言