2017年3月8日 星期三

8/3/17


8/3/17   WED   COOL

經過琴日朝的教訓, 仲爺今朝唔攞玩具玩, 同我講佢只係睇電視咋喎! 咁咪有得落去囉! 自從佢同過我地食早餐之後, 佢就要一齊食埋早餐先返學, 真係服咗佢! 今日返到公司都冇咩做, 開完會做吓自己嘢咁啦, 午飯後老細又係早返啦, 好在而家唔洗追劇啫, 午飯後都係做吓自己嘢, D高層開會又叫我過去聽吓喎, 查實最憎開會, 總之聽完抄完咁上吓就閃囉! 夠鐘放工等老細閃咗先可以閃, 買哂餸返屋企啦老公先打嚟話出去食, 咁條魚又唔等得, 我咪照煎咗嚟滾湯先囉, 等佢地嚟到先落樓, 其實都係去長沙灣食啫, 食完車咗我地返去先送嫲嫲返青衣, 結果我K.O.哂佢地老公先返, 咁佢又要去兩間銀行過數等等, 返得嚟沖埋涼再哄子元瞓, 佢就整埋仲爺隻恐龍, 我就hea吓囉, 11點幾12點眼瞓要瞓啦!

沒有留言:

張貼留言