2017年3月5日 星期日

5/3/17



5/3/17   SUN   WARM**

今日都係要早起身, 因為畫班徐老師話要教佢地調色, 諗住約埋食早餐架啦, 點知Gloria又唔知醒, 搞得嚟都9點幾佢地先到, 我地同程家就冇理啦, 帶咗D細去食麥記, 然後就揍佢地上去! 大人齊人就帶咗佢地去間新嘢食早餐, 然後都係等到夠鐘就去接番佢地啦, 車埋張家返去我就同仲爺回家做功, 子元就去學鼓, 完全估唔到仲爺突然喺學習上咁進步神速喎, 數學都係數數量圈番啱的字, 佢竟然識啦, 跟住讀Fun Fun Reading又識讀, 我真係好喜出望外, 忍唔住要拍佢片! 今朝喺畫室都係呀, 佢竟然畫到D人樣出嚟, 執筆亦進步咗呀! 2點到老公送咗子元去踢波就回來接我地過去一齊食lunch, 然後叫外賣比子元回家食, 返去先叫佢地沖涼, 再捉咗仲仲去瞓, 但佢4點幾先瞓得著, 子元食完嘢就溫書, 算係快架啦, 但我叫佢自己溫嗰D冇再跟, 星期四才中進評, 等我都抖抖先吧! 5點幾我地才出到門口去滙合程溫張三家人喺荔枝角公園踩車, 玩到7點幾去食晚飯, 但周圍都人多, 等曼克頓山又等唔到啦, 結果係去咗四小龍的酒樓囉, 都抵食啦每家三百幾有10個餸啦喎! 食完撘巴士返去都已經10, 快手捉佢地沖涼瞓覺, 我地就hea12點幾才瞓!

沒有留言:

張貼留言