2017年3月7日 星期二

7/3/17


7/3/17   TUE   WARM

今朝仲爺唔合作嘛, 起身又掛住玩玩具唔梳洗嘛, 叫佢執玩具又唔理我, 結果我唔比佢落樓送哥哥校車, 佢咪喊囉但話知佢呀, 返到上樓我都仲嬲緊, 唔知陸生係咪又呵番佢就算, 總之叫佢地要快手搞掂出門口, 食埋早餐返學! 返到公司今日冇咁hea, 因為深哥一早過到嚟, 快快手手都寫咗接近兩個鐘先做完, 不過睇在$份上, 做餐死咁又夠錢兩個仔交呢樣費嗰樣費啦, 午飯後都係hea, 但老細未夠2點又返, 又係咁喺到講嘢, 真係好煩, 好想佢快D返澳洲呀! 下午佢閃咗又恢復寧靜, 但我都係hea, 好似冇咩要特別忙住咁, 就舒服吓先啦! 食埋個tea就放工啦, 揍咗笨元返去就煮飯, 今晚為咗襯番個生蝦刺身, 就整漢堡扒, 都煮咗飯比D男人食, within budget 呢幾好! 食完我就洗碗吸塵抺地, 老公就幫子元練歌, 8點幾叫佢地沖埋涼, 同仲爺溫咗陣書就瞓啦, 跟住就同子元睇功課溫中進評, 好在呢排keep住都有溫書啫, 我又覺得冇咁吃力, 定條友仔真係醒咗呢! 搞掂埋佢我就可以沖涼, 乾好衫摺埋都11點幾, 食咗個甜品, 係貓山王呀, 好味到呢! 肥住咁12點多就去瞓啦!

沒有留言:

張貼留言