2017年3月27日 星期一

27/3/17


27/3/17   MON   COOL

今日要一打二呀, 朝早仲爺未起身, 咪叫子元自己落樓, 點知隻豬出到去冇按lift制喎, 好在我有喺閉路電視睇住佢, 見唔對路已經打定電話比校車EE叫佢等多陣, 最終對面屋出門口見到佢先識按lift, 好在都趕得到! 跟住就揍仲仲返學啦, 算係趕得切班車, 去到學校都要8:25! 我就買埋早餐返公司啦, 朝早都好自在, 係開吓會啫, 跟住就做吓自己嘢! 午飯時老細已經返咗, 已經勁唔like架啦, 過番去自己嗰邊office避佢, 點知佢避個細佬, 走咗過嚟喎, X線架! 過嚟之後不停講嘢, 我地又唔可以做自己嘢喎, 變相冇咗lunch休息時間, ! 老細坐咗好耐呀, 唔係個細佬走過嚟, 佢都唔會急住走, 真係好冇型囉! 佢走咗就回復自由等收工, 接咗笨元返到去嫲嫲煮起飯準備走, 原來佢約咗人, 咁子元又話餓囉, 咪食咗飯先囉, 我仲將Dset好一份比佢地一齊喺細枱食, 可以睇電視嘛! 跟住都係洗碗吸塵抺地, 叫佢地唔準喺地下玩, 我要抺地, 玩到8:30就沖涼, 然後同仲爺溫吓英文字母, 9點多才入房瞓, 但都出咗嚟好多次, 出到我沖涼都仲出緊, 子元都識做我個位置啦, 趕番個細佬入去! 子元做好哂嘢, 除咗睇電視我咩都比佢做, 咁佢就玩lego! 10點就到佢瞓, 我就睇電視摺衫, 當然同老公face time吓先啦! 睇哂妙手先瞓都差不多1點啦!

沒有留言:

張貼留言