2017年3月28日 星期二

28/3/17


28/3/17   TUE   WARM

今日都係要返工返學啦! 朝早兩個都一早起身, 諗住輕輕鬆啦, 點知輕鬆得滯完全唔記得叫子元食藥, 返到上樓先醒起, 咁就猶豫緊究竟送藥去學校先定揍咗仲仲返學先呢, 唔理咁多都要落樓先架啦, 落到去又走咗架46X, 咁就一於打的去子元學校先, 再打比程生問佢可否等我一陣, 我送埋藥先才入青衣, 好在都夾到, 的士去到差不多打鐘, 放下仲爺比程家再入學校找子元食埋粒藥, 咁都唔係阻咗程生好耐! 揍咗仲仲入去就返工, 今日老細唔返, 舒服幾多呀! 午飯後都係hea吓啦, 下午睇吓小說咁, 開咗本新嘢都幾好睇幾好笑! 放工返去接笨元, 仲攞埋D相簿啦, 咁返到屋企嫲嫲瞓到唔知醒起身煮飯喎, 於是出咗去食元氣囉, 不過我都限住子元食量, 佢真係一條唔知飽GE金魚嚟架! 食完買埋麵包明天午餐盒就行返去啦, 仲爺都係沖涼瞓覺啦, 完全唔記得要同佢睇功課, 我就執咗個飾櫃, 因為要放相簿嘛, 都掉咗一堆垃圾又抺吓D千年塵, 雖然裝條時都掉, 但而家要用都要清潔吓GE! 執得嚟睇埋功課先沖涼, 子元就想玩到我沖完涼先, 拖拖拉拉咁10點半佢先上到床瞓呢, 我就摺咗D, 完全找不到啱睇的電視節目, 真可惜! 本來都攰攰地, 但又想睇埋妙手, 結果又1點鐘先瞓啦!

沒有留言:

張貼留言