2017年3月16日 星期四

16/3/17


16/3/17   THU   COOL

今日都係咁啦, 要揍兩隻豬返學, 仲爺唔知做咩咁早起身, 我琴晚睇埋妙手先瞓已經好攰, 佢就6點已經喺到唱歌, ! 搞掂哂佢兩個返學我就返工啦, 仲爺而家可以食哂一個腸仔包做早餐, 好勁呀! 返到公司再嘆吓早餐咁啦, 跟住都係做吓自己嘢, 冇咩特別啦! Hea到午飯就食飯睇電視啦, 老細今日冇返嚟喎, 幾寧靜呀, 不過佢兩公婆就搞著我囉, 佢老婆就買咗機票返嚟諗住玩驚喜, 我就冇為意問咗老細佢老婆係咪返香港, 煲就穿咗架啦, 麻煩佢扮驚喜唔該, 點知佢又話老婆返嗰日佢又可能要返北京, 所以都唔知佢想點, 總之就搵著我嚟搞啦! 放工就去接笨元, 返到屋企對吓佢下午喺婆婆到做嗰份卷啦, 錯到呢!!! 咁因為開飯啦嘛, 就食完飯先嚟開佢拖! 有嫲嫲洗碗, 咁我直接去開子元拖, 仲爺初頭都入嚟搞事, 咁等嫲嫲得閒可以睇住佢, 我就可以教番阿笨爺囉, 都唔明佢唔明咩, theory識架喎, 但就係唔識運用囉, 佢平時都真係唔夠恒常練習做, 睇嚟大考前我都唔可以鬆懈, 平日溫習唔係明theory就得, 係要識得運用埋出嚟! 老公就一早瞓啦, 佢喺嗰邊又快一個鐘呢, 不過由於天氣關係, 有可能要delay, 向錢看就點睇係好事GE, 係嫲嫲辛苦D囉要成日出嚟! 終於叫做溫完, 明天考成點又另一會事啦! 沖好涼可以睇電視都11點囉, 邊摺衫邊睇電視, 1點多先瞓, 夠哂攰一入房就瞓著!

沒有留言:

張貼留言