2017年3月4日 星期六

4/3/17


4/3/17   SAT   WARM

今日真係筋疲力竭! 朝早仲爺學校運動會, 8:45已經要雜合, 所以8點半未夠已入到青衣, 同笨元佢地食埋早餐就分頭行事, 我揍仲仲去撘旅遊巴, daddy揍子元去嫲嫲到再自己去運動場! 今年只有7個項目, 叫做輕鬆D, 起碼唔洗抬佢地已經好好! 只係喺排隊時要控制住佢唔好周圍走已經夠攰, 遇咗佢會overrun架啦, 所以攞埋牌就可以走, 快手返青衣交收咗子元同仲仲, 老公就車我返屋企, 佢就帶子元去比賽, 我就喺屋企執好嘢, gloria嚟幫我化好妝, 3點前趕到去龍堡囉! 起初去到其實冇咩做架, 但愈來愈覺得你行到邊都有人找你GE! 我只知道嗰幾個鐘除咗開會, 我就係咁走嚟走去, 到開飯其實都冇啖好食, 都係嗰個有錢婆囉, 你可以話有錢真係大哂囉, 你話要你張枱坐前D就坐前D, 你話要個獎抽比邊個就抽比邊個, 但可以早少少話比人知同埋唔好經咁多個人傳話囉, 咁樣傳一傳就出事, 因為唔係做比佢要做嗰個人, D造出嚟GE幸運, 得到都冇意思, 但我地呢D得個做字GE咁出事囉, 總之一句講哂佢就PK! 其實唔係佢咁搞事, 都算順利架! 最終抽錯咗咁點呢, 咪問我老細囉, 佢就話叫會攞多份出嚟抽, 咁起碼解決咗個問題, 我老細上台都有暗串人呀, 擺到明話有錢婆做馬, 佢真係夠薑! 後段我叫做可以坐吓食吓, 但真係腳都抽筋呀! 10點幾終於散得, 我就梗係要搞掂埋找數嗰D嘢先啦, 差不多11點先走, 但老公仲踢緊波未走, 於是我咪過石硤尾搵佢會合埋先入去青衣揍番仲爺囉, 我已經攰到唔想郁, 但返到去都仲要搞掂哂佢地先可以沖涼, 沖好涼已經舒服好多啦, 可以hea吓先瞓, 老公就睇波, 我冇理佢啦!

沒有留言:

張貼留言