2017年3月17日 星期五

17/3/17


17/3/17   FRI   COOL
仲爺唔知係咪索唔到陸生啲味, 好早就醒, 又係6點多喺到唱歌, 最辛苦係我! 順利揍哂佢地返學就返工啦, 朝早都係開吓會做吓嘢咁啦, 午飯後都係睇電視咋, 老細今日唔返真係好, 耳根清淨好多! 下午都係hea, 真係冇咩嘢忙, 咁放工咪返屋企囉, 攞好泳衣去接笨元去游水, 小童今日報活動, 但我地想報的car camping full, 冇得玩了! 揍咗笨元去泳池就返屋企先, 執咗廚房的膠袋, 又掉咗堆垃圾, 8點落去接佢再去香港地食晚餐囉, 食完嫲嫲話去買珍珠奶茶, 仲爺本來話食麥當勞雪糕, 但去到買緊珍珠奶茶時佢又扭話要, 不過係冇嘢啱佢飲架嘛, 佢持住有嫲嫲喺到就扭, 即刻喊! 我梗係唔會就範啦, 嫲嫲想即刻問佢要飲咩氹番佢, 但我stop咗佢, 喊仲即刻得到嘢, 冇可能囉! 我由得佢喊陣先, 因為係需要發洩咗先, 然後比佢摟摟, 話佢知喊係咩都唔會得到, 要佢收咗聲先, 再話而家可以去買雪糕, 咁咪解決囉, 唔係當佢神咁供奉, 要咩有咩! 邊食邊回家返去佢兩隻嘢就沖涼啦, BarryJanice就上嚟啦, 因為叫咗Barry幫我買printer墨順手裝埋嘛, 咁又吹吓水咁, 11點左右佢地先走, 咁我就沖涼摺衫休息囉!

沒有留言:

張貼留言