2014年2月14日 星期五

14/2/14


14/2/14   FRI   VERY COLD 8
今日為下星期一正式上班人來個預習! 未夠6點其實我醒咗, 69起身梳洗好就先叫笨元起身, 然後就餵蕃薯食奶, 係要叫醒隻蕃薯起身食, 食完我換衫再揹好蕃薯就出發啦, 好好彩今日程生渣車, 所以可以撘順風車返學, 原來笨元返到去就喺到跑嚟跑去, 我諗我真係要重新同佢講過規矩啦, 唔想佢咁放縱! 送咗佢入學校睇吓佢做服務生我就撘巴士上嫲嫲到, 點知佢以為我10點先嚟到, 所以去咗茶水站, 好在可問尹太攞key, 入屋等嫲嫲返嚟, 佢仲買埋早餐, 咁食埋先出門口! 一路都諗緊返唔返公司攞番個file, 不過見到有42A咁就撘返去攞, 然後會合咗路途上的Nicho一齊過商會, 剛在樓下接到老細, 不過都冇咩所謂, 上到去馬上開票先啦, 出糧嘛, 等佢地齊人D就開始開會, 都係廢話多啦, 冇咩特別嘢, 開到12點其實已開完, 收咗不少利是! 然後就是去食開年飯, 好飽的一餐呢! 食完就返上去開埋D, 4點多就走人返去揍笨元放學, 返到嫲嫲到要笨元做咗功課先再出門口去食晚飯, 不過條友又係到多多事實, 迫到我幾想發火! 終於做好兩份生字, 咁就可以出門口啦, 要去葵芳食, 今日嫲嫲生日嘛, 都冇咩生日禮物, 食咗餐飯囉, 由於今係情人節, 所以改咗食中餐, 唔好去同人迫! 去到葵芳安頓好就去新都會找找笨元功課需要的故鄉圖片, 叫做找到一幅啦, 而家D旅行社都冇咩單張你攞! 食完就回家啦, 今晚蕃薯都有D, 撘到的士返去, 笨元佢地又要出去合唱團, 我就想沖咗涼先餵蕃薯, 唔知係咪有D, 所以佢都喊住叫救命, 然後又勁快地食完, 今日冇咩抱過佢, 見佢伏咗喺我到咁舒服, 都冇放番佢入房住, 因為放咗佢入去又係到喊, 到老公返嚟後先放佢入去! 查實我已經勁眼瞓啦, 喺梳化瞓咗, 因為蕃薯喺房喊緊嘈住, 幫老公set 好架部餵奶我就瞓啦, 完全唔知佢兩個幾時入嚟, 但半夜郤嘈咗兩次, 拍過佢都唔收聲, 最終方法咪由佢喊一陣, 瞓番!

沒有留言:

張貼留言