2014年2月19日 星期三

19/2/14


19/2/14   WED   VERY COLD9

今日各自揍一隻仔入青衣, 蕃薯食完奶就疴屎, 比佢搞到好趕囉, 好在今日有D, 所以巴士都遲咗, 咁我地去到車站都仲要等巴士先到! 笨元入咗學校我都返工啦, 啱啱有巴士所以出到公司都係9, 仲可以慢慢買埋早餐! 朝早做好自己嘢都要做公事, 因為下午好多會開, 不過都有skype吹吓水! 12:30同忽周午餐會, 因為佢成日想我地參加多D, 係都要見, 咁總監都要一齊應酬吓佢, 食咗佢一餐就回來同老細開會, 都係老細講80%都係廢話, 20%先值得記錄嗰D! 總監自己請咗個sales & marketing的人, 要同佢交流吓資料咁啦, 希望佢唔係嚟取代我架啦! 食埋tea就等收工啦, 不過我而家真係唔多受得D奶類, 飲咗個好奶的台式飲品後, 撘地鐵時嘔囉, 真係好尷尬, 搞到D衫都係嘔味一路都好唔自在! 今晚約咗wancy昌昌佢地食韓燒, 先同wancy行咗陣街諗住買過把遮架, snoopy嗰間好貴呀, 又冇款選擇, 所以都係冇買到! 昌昌到咗就上去食嘢啦, 個半鐘任食的韓燒, OK! 食完再去咗義順食甜品, 跟住就回家啦! 返到去笨元仲未瞓, 蕃薯就要人哄住啦, 等我沖咗涼搞掂哂嘢先同蕃薯玩, 11點已頂唔順要食奶, 咪食哂6安囉, 不過放上床就喊, 等老公的神之手哄咗陣就瞓啦, 雖則12點幾有再喊, 但都係拍幾吓心口就瞓番, 算佢啦!

沒有留言:

張貼留言