2014年2月23日 星期日

22/2/14


22/2/14   SAT   COOL

星期六要返工真係好唔慣, 真係好想法例規定5天工作! 計過條數, 唔想柏仲咁早走出街, 於是老公喺屋企搞掂隻蕃薯, 我揍笨元去畫班, 仲可以食埋早餐, 咁老公夠鐘先去揍笨元! 返去沖好涼食埋奶就嚟接我放工啦, 然後去食KFC, 老公就揍笨元去踢波, 我就揍番蕃薯返屋企, 好在返到去都肯瞓, 我摺好洗好幾機衫同抺埋地, 4點多捉佢起身食奶咁啦! 6點幾收拾好就出門口, 但由於時間關係都撘咗的士, 約咗程生佢地一齊晚飯, 試吓聚客居原址間新嘢, 實冇聚客居咁好食架啦, 試吓先啦! 柏仲瞓足全程, 我地食完仲去咗麥記食雪糕, 返得屋企都九點多, 所以柏仲都遲咗食奶, 餵完佢又再瞓, 我地先沖涼啦, 由於我地兩個都已經好眼瞓, 又見柏仲9點幾先食奶, 不如試吓唔再叫醒佢食, 睇佢幾點再叫食, 反正明天星期日, 可以博吓!
 
 

沒有留言:

張貼留言