2014年2月18日 星期二

18/2/14


18/2/14   TUE   WET

今日我要揍哂兩隻嘢入青衣, 因為老公有嘢做, 六點幾已出咗門口, 好在今日蕃薯都合作食奶食得好好, 加上程生渣車, 所以好早又好方便咁就返到學校, 佢地載我地入去, 我就幫佢揍個囡返入學校, 互相幫助呢! 揍咗子元返學我又要揍柏仲去嫲嫲到, 好在今日係揍去屋企, 因為嫲嫲睇錯鬧鐘, 以為仲係7點幾, 咁我放低蕃薯就返工啦, 買埋早餐返去都未夠9點半! 今日都多嘢做, 要做番哂d Report, 午飯後都仲做緊, 都好ge, 老公係到有嘢做吓比佢睇嘛! 食埋tea又放工啦, 返到去老公已返到啦, 蕃薯就有d聲氣咁啦, 不過我要先搞掂笨元溫書, 食埋飯7點多就餵柏仲食奶啦, 今餐又算食得唔錯喎, 所以好快食完就可以上去撘巴士回家! 返到去蕃薯都喊架, 但我地又要沖涼等等, 都唔可以係咁陪佢住, 由得佢先囉! 沖好涼老公就照顧蕃薯同佢玩, 我就照顧笨元要溫習, 9點半前瞓覺啦, 之後我仲要摺埋兩機衫, 10點幾先可以停, 隻蕃薯又喊到拆天, 咪抱吓佢囉, 11點多食埋餐奶就瞓啦, 點知今晚成日發夢, 2點又嘈4點又嘈, 老公哄過都係喊, 我地放棄由得佢喊啦, 喊陣咪瞓囉!
<柏仲開始識食手仔啦!>

沒有留言:

張貼留言