2014年2月5日 星期三

5/2/14


5/2/14   WED   COOL

今日我都要返一返工啦, 開年嘛, 返去逗利是! 奶奶8點幾過到嚟接更咁我就出得門口啦, 去到公司附件仲有時間, 食埋早餐先返上去, 返到去都係拜吓年, 跟住都係做吓嘢咁, 我主力係過吓相咁, 執番好D相再襯機會print埋笨元功課要用的相, 都有做吓公事ge! D老闆們話行得我地咪落鋪頭拜神囉, 勁慘囉冇人車我地, 要自己撘的士, 去到拜埋神就影吓相啦, 夠鐘又去酒樓啦, 今次點都迫埋上車! 去到都係食嘢啫, 但你話好豐富又唔係囉, 所以都係填飽個肚算啦! 食到點幾走得, 冇地方去架啦咪撘巴士返屋企囉! 返到去蕃薯仲瞓緊, 咪陪吓笨元囉, 由於嫲嫲唔想煮飯, 所以就叫咗Pizza Hut, 邊食邊等老公返啦, 跟住又要餵蕃薯, 佢兩父子食飽就出咗去踢波, 得番我同柏仲喺屋企, 好在佢都算合作, 等我沖完涼先喊, 比佢喊一輪放吓電, 11點幾餐奶後先可以乖乖瞓!

沒有留言:

張貼留言