2014年2月26日 星期三

26/2/14


26/2/14   WED   COOL

今朝都係如常咁起身梳洗完餵奶出門口啦, 柏仲合作就好早出到門口, 不過今日架車遲咗, 所以返得學校都8點幾! 一去巴士站就有車, 所以買埋早餐返到公司都好早! 朝早都係做自己嘢啦, 午餐本來好開心咁準備食Pizza hit, 點知老細1點多就返咗嚟, 見到佢地就冇胃口! 仲要點半鐘已經係到講話陣間開會, 老實講呢半個鐘係我私人時間, 你真係唔好同我講嘢囉, 唔鐘意我地係到食飯可以出聲, 我地有地方去的! 咁下午咪又唔係2點半就開會, D sales返咗嚟仲要吹一輪水, 又洗我落去買starbucks, 仲要冇叫我自己叫番杯架, 係我自己出聲咋! 其實開會都係開廢話, 開得嚟都4點幾, 好快又放工! 返到去柏仲有D咳呀, 又打噴嚏, 但都幫唔到佢D, 又冇凍親佢呀! 先搞掂笨元溫書先, 跟住同柏仲玩吓啦, 本應7:30先食奶架, 但佢7點已經周身唔自在, 所以早D比佢食囉, 好在都食得合作, 咁就可以一齊食飯唔洗食尾圍啦! 8點可以回家, 返到去笨元沖好涼執好嘢就比佢玩吓, 我搞掂埋蕃薯就真係要抖吓, 返到屋企都未坐低過! K.O.埋笨元就比柏仲出嚟坐吓囉, 唔知佢係講嘢時又唔識控制d口水所以續親定點啦, 都咳得密, 好在瞓覺時都冇咩, 幾聲啦! 11點多開始餵奶餵到11點幾, 仲可以睇咗一陣建元風雲先瞓!

沒有留言:

張貼留言