2014年2月25日 星期二

25/2/14


25/2/14   TUE   COOL*

今日都係如常我揍笨元返學啦, 蕃薯一般合作啦, 趕得切就ok! 返到去學校又係好早啦, 揍咗佢入去我就返工啦, 朝早都係做吓自己嘢同Skype吹吓水, 時間都好快過, 午餐買咗麥當勞, 好滿足! 下午老細冇返, 但都要做吓公事, 不過商會D嘢一日定唔到人數, 一日都做唔到D, 都幾煩! 放工返到去笨元一地都係玩具, 睇咗功課先啦, 默書錯咗少少好唔開心, 不過都啱geD, 改正埋就比佢玩啦, 我就睇吓隻蕃薯先, 佢又要入嚟一齊玩! 夠鐘開飯時柏仲又嘈, 咁我咪唯有餵咗佢食奶我先食飯囉, 點知食到衰衰不特止, 仲要一路食一路疴, 咁都不特止, D屎仲上哂背脊, 又要除哂衫換, 換的時候又請茶, 結果一床都係屎同尿, 嫲嫲又有排換啦! 8:30車返得屋企沖埋涼都9, 又要做Mels又要執書包等等, 根本都冇時間溫默書, 下星期開始要默句子, 真係要溫熟D! K.O.咗笨元就理吓柏仲啦, 玩咗陣入房又唔肯瞓, 冇情講呀喊吓啦, 咁喊咗15分鐘左右就瞓咗啦, 11點幾先再叫醒佢食奶, 又係食得麻麻地啦, 不過都叫做食哂啦, 睇多陣建元風雲就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言