2014年2月20日 星期四

20/2/14


20/2/14   THU   VERY COLD 9
今朝如常一早起身梳洗完捉三位起身, 搞掂笨元起身我就可以餵柏仲, 都食得唔係好合作架啦, 但都叫做食哂啦, 叫老公掃住風先, 我可以去換衫嘛! 都準時出到門口, 今日老公一齊揍笨元入去, 佢先再揍柏仲去嫲嫲到, 我就返工啦! 買埋早餐返到去都仲好早, 今日除咗做私事, 都要做商會D嘢啦, 仲有唔夠一個月就係, 但好似好多嘢都未做咁, 雖然年年都係咁上吓, 都做到慣哂, 但始終d人未覆嚟唔嚟係咩都做唔到囉! 午飯後都係睇吓電視啦, 下午做公事做到差不多5點就hea吓先啦! 放工閃人返去睇吓我兩位少爺, 笨元要做珠心算但做錯哂, 要係咁督住佢做, 所以都未得閒理柏仲, 等食完飯先睇吓佢, 由於4點先食過奶, 又怕夾唔啱班車的時間返屋企, 最終餵埋奶先返去, 但食得衰衰咁! 返到去沖好涼先, 柏仲冇咩嘈喎, 於是我就同笨元溫書搞掂D嘢瞓覺先啦, 跟住我好眼瞓咁喺梳化瞓咗, 11點幾老公話餵奶我先醒, 但柏仲食得衰不得止, 終於食哂時, 佢全部獲利回吐番哂出嚟, 佢嘔完又再瞓啦, 但我地就做餐死囉, 好在我經過教訓後已經醒, 唔會有機會比佢吐到喺梳化, 只係抺地簡單好多! 到我地睇完建元風雲後入房, 聞到佢連屎都疴埋, 咪換埋片先瞓囉, 佢有發出d周身唔自在咁GE, 但好快都瞓咗, 冇理佢啦!

沒有留言:

張貼留言