2014年2月21日 星期五

21/2/14


21/2/14   FRI   COLD

如常咁起身返工返學啦, 又係要捉3隻仔起身, 柏仲食奶都係一般啦, 今次我換埋衫先餵, 咁樣心理上好D因為食完就可以即刻行! 老公撘42揍柏仲去嫲嫲到, 我就同子元去撘41A, 啱啱好趕得切巴士, 返到去仲好早, 1次排第一呢! Apple應該要揍二哥撘校車, 就幫佢揍善孜入去, 之後我都閃人, 咁啱靜瑜媽媽又出美孚就一齊撘巴士, 買埋早餐返公司食啦, 之後都係做吓公事又做吓私事咁啦, 午飯後去咗銀行入埋票同錢又再行吓街先返去, 反正電視又唔係咁好睇! 下午都要做公事啦, 時間都過得好快, 食埋tea又放工啦, 好快返到去見笨元做緊功課, 好安慰呢! 原來嫲嫲都出咗力局佢做功課, 好事呀! 最後只欠中文生字及工作紙, 完成埋食飯仲要餵埋奶就閃啦! 嫲嫲又比錢我地撘的士咁咪撘囉, 出到去都差不多8, 程太佢地已到, 咁交埋錢等等就去食飯, 我地又食多餐, 因為嫲嫲今餐煮得好少嘢呢, 所以嚟緊星期五都係叫佢出嚟方便D, 就算唔出, 都唔洗煮我地飯, 佢同笨元簡單D食就得, 反正我地出到嚟會再食! 程生趕到我地都係啱啱開餐啫, 食吓吹吓水咁夠鐘又去接番佢兩個就回家啦! 返到去蕃薯仲係咁瞓, 用咗敏婷條揹帶又OK, 蕃薯可能以為仲比我揹住! 一路瞓到11點幾都唔知醒食奶, 所以回家後那段時間好靜, 可以陪笨元玩埋講埋故事陪吓佢再做自己嘢, 11點幾捉隻蕃薯起身食奶, 比佢坐到12點幾先放落床, 係有D聲同埋未瞓架, 不過冇喊就唔理佢啦, 我地都好快瞓著囉!

沒有留言:

張貼留言