2014年2月23日 星期日

23/2/13


23/2/14   SUN   COOL
柏仲今朝六點幾先至嘈食奶, 都算唔錯喎, 可以同佢調較吓10點幾食奶啦, 唔洗成日晚上頂眼瞓等餵佢嗰餐! 餵得嚟搞掂埋D嘢都八點多, 子元起咗身架啦, 同佢講我再瞓番叫佢自己搞掂, 咁我就一路再瞓番啦, 到十點幾笨元已經入過嚟, 柏仲又嘈過吓, 但我好似冇理, 笨元哄吓佢又瞓番架, 老公就比笨元捉咗起身, 於是佢就煮好早餐先叫我起身食, 食完就要同柏仲沖涼啦, 所以叫老公要洗碗呀! 沖好涼餵奶後就計劃出吓街, 不過又想整埋個手腳印先, 拖拖吓又唔記得架啦, 整得嚟出去都點幾, 喺美心食個tea先出去, 仲要借埋還埋書先! 選擇咗入沙田, 想行吓ikea! 86入去, 蕃薯全程醒架, 係到睇街睇人咁! 反而笨元就瞓咗, 叫醒佢地落車, 去到都4點啦, 所以老公陪笨元行反斗城, 我就喺出面餵奶, 不過蕃薯食得好慢, 佢地行完柏仲都未食完, 等佢食埋都已經4:45, 所以行得去ikea5:00, 加上老公掛住晚上踢波, 所以行得幾hea, 撘巴士去荃灣食Burger King, 然後老公就去踢波, 我就一揍二返屋企, 好在蕃薯冇嘈, 我可以安心同子元沖好涼先, 叫佢做好自己嘢, 我就餵柏仲飲奶, 不過今晚唔肯瞓啦, 於是由佢喊咗陣就比佢出廳坐, 睇住佢食吓手咁都好可愛, 又成日係到哎咕叫你, 好搞笑! 到老公返咗嚟買咗糖水我食, 柏仲又開始喊啦, 就放佢入房喊吓, 15分鐘唔洗瞓咗, 我地兩個都好眼瞓, 所以都喺廳瞓咗, 12點多誰咗, 老公頭痛入咗房瞓, 留番我單打獨鬥, 3次都飲得5安就瞓到隻豬咁, 掃完風放番入房已熟睡, 但由於老公鼻寒聲太大, hea到自己比較攰先入房瞓囉, 但都好難先瞓得著!


沒有留言:

張貼留言