2014年2月4日 星期二

4/2/14


4/2/14   TUE   COOL

今日老公最後一日假啦, 我明天都要返去開年! 今日的任務是同蕃薯去健康院, 不過係下午GE! 朝早蕃薯7點幾叫食, 餵咗佢我冇咩做但又瞓唔番, 於是整早餐食, 笨元又未起身嘛, 幾寧靜呀! 之後咪等蕃薯下餐奶, 叫老公起身自己煮嘢食, hea 到夠鐘同蕃薯沖咗涼食埋奶就出門口去嫲嫲到食午飯先, 然後再落去健康, 不過都等得幾耐吓, 2個月磅重有5.79kg, 高度有56cm! 打嗰兩針喊咗3聲啦, 反而捉住佢時就大叫! 搞掂就撘巴士返去啦, 老公瞓咗晏覺, 我就睇住佢地兩隻嘢囉, 蕃薯都算OK, 本來今晚小圈子團拜, 點知GIV仔嚟唔到, 老非又跟住話唔嚟, 咁咪取消囉, 搞到我地要叫外賣囉, 都好GE, 沖埋涼食嘢睇電視, 不過我捱到10點頂唔住瞓咗啦, 夜晚餐奶靠老公啦, 不過蕃薯呢晚都成日喊, 唔知係咪比人打咗兩針唔高興啦!

沒有留言:

張貼留言