2014年2月24日 星期一

24/2/14


24/2/14   MON   COOL

由於今晚同柏仲去葉醫生到食輪狀病毒, 所以要有特別安排, 奶奶出嚟揍柏仲, 本來我等奶奶出嚟GE, 但老公又起身慢喎, 加上奶奶好早已出咗門口, 所以老公喺屋企等我就揍笨元返學, 我地去到lift口嫲嫲已到! 揍咗子元我就返工啦, 都好快返到公司, 朝早都係做自己嘢啦, 午飯出咗去買飯團, 跟住用手機睇吓running men, 下午老細返咗嚟一定要做嘢啦, 又要搞商會D嘢啦, 夠鐘就馬上閃啦, 因為要喺巴士同老公佢地會合, 所以唔可以遲, 去到法國都係六點多, 但等得嚟都差不多7, 好在笨元有機打就得, 柏仲就好乖咁等, 有人抱住佢就ok, 比葉醫生睇埋佢條氣管冇事就去藥房攞支嘢去比護士餵啦, 搞得嚟已7點半, 本來諗住去食泰國嘢, 點知執咗, 4月先喺荃灣開番, 咁唯有去食越南嘢囉! 食得嚟已8點幾, 撘得巴士返屋企, 柏仲已經過哂食奶時間, 咁就等到佢叫食先, 9點半先食, 博佢明早先再食! 我同笨元洗好白白, 老公就餵柏仲啦! 笨元自己執嘢又搞到亂哂龍, 搞到我都火火地! K.O.咗笨元就到柏仲啦, 見佢喊完一輪, 我又搞掂D嘢啦, 就抱佢出廳坐吓啦, 點知之後坐坐吓都喊, 咁老公就哄佢瞓囉, 雖然期間都有喊吓, 但都係幾聲啫, 我地11點幾乾好D衫都瞓啦!

沒有留言:

張貼留言